contest dialog kitty di RT4

June 17, 2010

dialog A:eh,kau rasa agak-agaknya aku ni kahwin umur brape ek??…cam best je aku tengok mak kita gurau-gurau dengan ayah….

dialog B:hek’eleh,kau ni buang tabiat ke fikir pasal kahwin…mata pun baru je boleh tengok dunia ada hati nak kahwin….aku bagitau kat mak baru kau tahu…..

——————–

tak sangka….

aku join kontest ini….

semuanya pasal tuan blog si penganjur kontest ini komen kat ruangan komen aku…..

bagus jugak boleh cuba nasib….

kalau tak menang pun boleh bina persahabatan dengan tuan blog R4T kan??

pada sape-sape yang belum join tu,sila-sila la join sebelum tarikh tutup 25 Jun ni…..

One Response to “contest dialog kitty di RT4”

  1. Kie-yu said

    singgah copy dialog 😉

Leave a Reply

