aduh,rindunya aku pada mereka!

February 14, 2011

Entah,di mana patut aku mulakan coretan isi hati ku ini….jika kalian di sana membaca ini,ketahuilah aku cuma mampu mengalirkan air mata ku sahaja….

Mimpi adalah kunci…untuk kita menaklukkan dunia…berlarilah tanpa lelah sampai engkau meraihnya….

adik Fath,abang rindu pada adik sangat-sangat!

Menarilah dan terus tertawa…walau dunia tak seindah syurga….bersyukurlah pada yang kuasa…cinta kita di dunia selamanya!

Malam ni,aku mencoret di sini…aku mahu sembunyikah jeritan rindu ini….tapi,aku tak mampu….

Laskar pelangi,mengajar aku mengarang cinta….aku jatuh cinta pada Segubang ya ALLAH…

Adik Fathulrahman,abang sentiasa merindui suara adik menyanyikan Laskar Pelangi pada abang….

Moga kita dipertemukan lagi ya!

Akward Undo from BB Bold 9700

Leave a Reply

